lollyz

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 29 maj 2013 19:16

 Hej!♥ Tiffie in thaaa house !! XD Igår var jag med Moa.. Vi chillade lite o så..  Vi gick in på Lindex i centrum o sminkade oss lite XD   :

 

   Jo Jag har en annan blogg också som jag bloggar om mitt liv mina vänner o lite mer gå in o kolla vet ja ! :D   Här är en bild på mig o min blogg !! :D

   


Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 29 maj 2013 16:08

första inlägget OWO de e Moa, som skapa bloggen, och ja.. Linnea, Tiffie, o KLara o jag.. vi e en "Parkour" grupp som kallas LOLLYS! Här e lite bilder ^^ SÖRRY FÖR EGO BILDER XDDD

 JAH O KLARII

        <---CUTE!             <--- GAHAHAH SÅ SANT      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är ett gäng tjejer som övar oss till att bli riktiga parkour mästare (NOT) VI ÄR BUSIGA! NORMALT E TRÅKIGT!
// LoLLyS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning e.o

Vilken "stunt-trick" är din favvo?
 Hjulning
 Flickiss
 YOLO
 Kullerbytta o.o
 Bakåt- Kullerbytta e.o
 Bakåt-HJulning 0_0
 Framåt Volt^¨^
 Bakåt-volt -^-^-
 Rondat (fattar inte stavningen)
 Annat, ( skate,bmx m.m.. gills ej)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Muspekare 0w0

Dark Blue Flaming

Fall ^^

SLÄP ^^


Skapa flashcards