lollyz

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 20 juli 2013 21:10

Hej äntligen skriver jag Linnea !

Jag har inte kommit in på bloggen :/

Men nu kom jag in och tänkte blogga lite ;)

Jag tänkte berätta lite om mig själv xDDDDDD

Jag är en tjej på 12 år älskar att göra volter <3333

Men det som verkligen får mig att leva är så klart cross !

Jag har en video på när jag hoppar med Fyrhjulingen (stavning)

Men den videon va inte bra så jag tänker inte lägga upp den xDDD

Jag brukade köra skate men vet inte vart den har tagit vägen Haha xD

Jag älskar att köra bmx det är typ det bästa jag vet efter trampoline och cross

Men nu har jag bloggat för första gången så ni får ha det bra vänner ses snart på youtube !

<33333333333333333333333333333333333333333333333
333333333333333333333333333 LollyZ

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 14 juli 2013 13:15

Har inget att skriva ^^       förutom dem här söööta Katterna o hunden! 

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 13 juli 2013 12:58

Ja, de var mina tips på bra #låtar! och ofc, Transformer!    

och de känns bara som om jag bloggar o de blir bara de, Tiffie åker båt med vår (klaras, min, Tiffies, Linneas) kompis Malin, KLara e på landet, och Linnea vet inte ens vad bloggnamnet e,  eller hur de stavas..   Hoppas ni sörjer med mej... //Moa

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 10 juli 2013 11:10

Visst e den här låten bra? azzå, den e typ hel grym, (eller refrängen e den bästa delen) Den heter Transformer, Young squage Heter dem som sjunger ;D riktigt bra, (fick låten från en reklam!)

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 9 juli 2013 23:17

Hejsvejjs =) nu ska jag berätta om min dag! (MOAS) jo, När jag var och bada fick jag ett getingstick vid ... ÖGONBRYNET!? så.. jag e typ "allergisk" mot såna stick och bett.. och när jag vakna upp igår var det hur uppsvullet som helst!    inte kul.. o jag som ska ta ett Speciellt foto idag. -.- aja, men de var så uppsvullet så att jag inte kunde se med ena ögat!!!! men de har gått över nu typ, jag ser normal ut, bara att de inte är ricktigt som de ska på sidan av de, men de går över tills imorrn    men nu måste jag dra! ska titta på "Castle"



ps. Solade och spela framför datorn hela dagen idag!

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 7 juli 2013 18:18

Idag har jag #badat med min familj, de var nice, blivit brunare, och spenderade minst en och två timmar i sjön, av 4 timmar typ, fett kul! ska göra om bloggen lite, eftersom de ställer till lite problem, som T. ex.  http://tiffiesweetie.bloggplatsen.se är jätte lik denna blogg o ja.. ni fattar ÖwÖ

Presentation


Vi är ett gäng tjejer som övar oss till att bli riktiga parkour mästare (NOT) VI ÄR BUSIGA! NORMALT E TRÅKIGT!
// LoLLyS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning e.o

Vilken "stunt-trick" är din favvo?
 Hjulning
 Flickiss
 YOLO
 Kullerbytta o.o
 Bakåt- Kullerbytta e.o
 Bakåt-HJulning 0_0
 Framåt Volt^¨^
 Bakåt-volt -^-^-
 Rondat (fattar inte stavningen)
 Annat, ( skate,bmx m.m.. gills ej)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Muspekare 0w0

Dark Blue Flaming

Fall ^^

SLÄP ^^


Skapa flashcards