lollyz

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linnea, Moa, Klara, Tiffany - 11 augusti 2013 10:43

YEEEEEEEEEEEEEEEEEY C: JAG HAR KOMMIT HEM FRÅN TURKIEETTT!! :D   DE VAR 45 GRADER DÄR   OCH 47 LUFTSFUKTIHET! OMG..  ne men seriöst.. jag dog.. av värme .. fett varmt, men aja! DEM HAR HITTAT MIN MOBIL OJEEAAAHHH OAAAAJEEEHHHHH!! Nu kommer de bli mkt mer videor och bilder igen!, men! jag e lite besviken! Linnea, Tiffie, Klara.. Vi har inte bloggat på två veckor!? seriöst! aaaaaaaaaah.. aja, jag har kommit tbx och de e jätte skönt!    men vad hetereh.. Hoppas ni har en bra dag! // Moa // Puss   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är ett gäng tjejer som övar oss till att bli riktiga parkour mästare (NOT) VI ÄR BUSIGA! NORMALT E TRÅKIGT!
// LoLLyS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning e.o

Vilken "stunt-trick" är din favvo?
 Hjulning
 Flickiss
 YOLO
 Kullerbytta o.o
 Bakåt- Kullerbytta e.o
 Bakåt-HJulning 0_0
 Framåt Volt^¨^
 Bakåt-volt -^-^-
 Rondat (fattar inte stavningen)
 Annat, ( skate,bmx m.m.. gills ej)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Muspekare 0w0

Dark Blue Flaming

Fall ^^

SLÄP ^^


Skapa flashcards